dinding perot tercedera..

maaf kawan-kawan sebab aku tak tolong buatkan sandwich tadi pagi. my mistake, my bad.
really feel bad about it.

last night aku tak dapat tido sebab sakit perut. sebab makan somtam thai kat ipoh parade yang tersangat pedas. salah aku jugak sebab soh amoi siam tu kasik buat pedas2. kunun aku terer aa makan somtam. then kol 4 pagi semalam, perot aku start saket2. sial sungguh. dan pagi ini maseh saket lagi. terasa pedih segala dinding perot aku. nak duduk straight pun saket. adoi. xpela, bukan salah somtam, tapi salah orang yang gedik makan somtam.


sekian.


pesanan penaja: kalu korg x ckup bran, jgn gedik2 nak makan somtam thai kt ipoh parade. somtam tasnin xpe lagi.


somtam thai ipoh parade yang aku habiskan semalam. sebab utama aku saket perot hari ni. heh


ni azil punye. azil & tinie bergabung tenaga untuk menghabiskan somtam ini namun tewas jua akhirnya.


p/s: even somtam ini telah memudaratkan aku, namun aku tak pernak serik untuk makan benda eksotik ni lagi.


Comments

Popular Posts