friday night.

Friday; 29/01/10


0701: Bukak mata. *senyum :) mimpi hari ni elaun masuk. bukan 1, bukan juga 2 tapi 6 bulan sekali gus. Dengan penuh harapan palsu, terus capai towel pergi mandi.

0815: Assembly. Nak aku cakap jugak ke part nyanyi lagu Negaraku, Lagu Perak & lagu maktab yang slow macam peti tv takde suara sampai papa Su bagi extra lecture lepas assembly.? Tak kan.?? Skipppp!

1045: Makan nasi ayam di cafe. *Makcik kenapa nasi ayam hari lain takde? sebab serius sedap.

1301: Jumpa mumy di lecturers' hall. First meeting fer the week. haha *mentor mentee

1345: Blok sunyi. Cina India balik kampung sambut Thaipusam. Kenapa? Alah, kau cakap 1Malaysia kan.

1400: Forty winks. *wink wink ;))

1745: Mimpi lemak manis diganggu. Apelah. Kedengaran suara Arshad, Abe sama Wanie buat kecoh di parking lot bawah blok D. Mesti baru balik Giant. Tadi belek The Star nampak Giant buat offer CNY.

1746: Mata hilang kantok. Thanks to makhluk bertiga tu. haha. Belek hp hitam tepi bantal empuk nampak macam ada sms. Mengamati. Bukan macam tapi memang. Dari si sengal. "* nak gerak gi kem dah ni ***, kat PD. Then isnin * g BTN kat Klang pulak :( Mesti tgh tido ni kan? ;p Tc ***" Tekan-tekan pergi message details, tengok received pukol 3.10pm. hahaha. Selamat dah kau sampai kalau nak wish selamat jalan pun. *Skip.

1830: Jalan keluar pergi makan sama budak2 tak berapa nak tinggi. *kecuali ErnaRamli. Jalan selangkah dah mula fikir-fikir mahu makan yong tau fu dengan tomyam ayam dekat Jambu. *meleleh. Ahh kalau bab makan kau jangan challenge pasti aku menang. haha. Jalan lagi. Limpas padang hoki. Wah nampak ade budak lompat-lompat training futsal. haha. Bagus2. Macam kenal; team yang masuk semi-final rasanya. *maaf, aku rabun.

2030: Perut bapak tegang; kenyang super kenyang. Alhamdulillah. Maghrib dah setel tapi mandi..? Oh malas. Orang cakap kalau mandi time kenyang nanti kau buncit. Mitos tapi aku percaya. Hold on. Cucuk broadband, online. Facebook dulu; tiada yang menarik. New tab; Blogger & Myspace. Baca blog Hanis Zalikah sambil mulut terlopong2. Oh ohh! Kalau aku nyah pun aku cakap die cantik. Serius weh. Scroll down. Baca lagi tapi menyedari hati sedikit jealous tengok photoshoot menimbun minah tu.

22.13: Class teacher Lala pun dah habis. Kedengaran teriak2 suara garau Wanie di luar bilik aku. Masih malas nak mandi. Sebab macam dah terasa sejuk. UK. Sarah ngan Tia sorang2 datang bilik aku discuss grammar; menambahkan keseganan kerana masih belum mandi. Mandi, perlukah aku? *sigh. SEJOKK.

22.15: Masih berfikir. *Weh nako kalu ko belum mandi macam mana mau start buat keja.?" Toleh kanan, heater macam senyum. OK okay aku mandi. tapi dengan air panas.


CHOW.




p/s: patut tengok video the annoying oranges. SERIUS annoying wa cakap. haha. Ko google je kat tenet; youtube pun bersepah ada. HEY APPLE! Hey, hey Apple! :))

Comments

DoDu@HaHA said…
tak apa.. datang sini pun mandi jarang2 jugaa.. hahahaha..
ErnaRamli said…
naseb baek acknowledge ketinggianku.;p heee~ mndi weyh!
Nako Abdullah said…
dodu: hahaha..Ulu Kinta sini dah macam ala2 UK lah skang. asal malam je sejok..haishh~


erna: pasti lah, ko spesis zirafah! :DD
aku pon kambing gak...
same la kite
ErnaRamli said…
apekah zirafah?;p
Nako Abdullah said…
shahril: wahh! geng aku nih ^^



erna: hey zirafah! hey, hey zirafah! hahaha *nada the annoying orange ;p

Popular Posts