esok raya! :)

Memandangkan aku bakal sibuk sepanjang hari ini, esok, lusa & seterusnya, jadi aku pikir elok benar lah kalu aku ambil kesempatan yang ade ni untuk mengucapkan selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir & zahir kepada semua rakan2, senior2, pembaca2 blog aku yang terbaek & sesiapa saje yang mengenali diri ini. no batin okayh! haha..

Pesanan dari penaja;
1) Jgn gedik maen mercun, puase da nak abes
2) If sape2 yang dtg tganu raya kali ni, jemput la dtg umah aku kt manir, kuala tganu. sape maw alamat, mintak, nnt aku kasik. *duet raya utk bwh 12 shj.
3) Kueh raya umah aku sedap sebab sume beli thun ni..haha
4) Raya ke 2 aku masak spagethi utk open house. nak rase kne la datang :) *dtg makan, jgn komen sedap ke x..huahua
lastly
5) Utk sume ex students, guru2, lecturers mrsm pdrm kulim, mrsm pc, kmkn, ipgm campus ipoh & sume senior tesl yg chomel2 dan macho2, SELAMAT HARI RAYA! :D



Comments

Popular Posts