BROADBAND ku mencari.

aku bangun tanpa mandi lagi dan trus capai lappy cabuk ku kt meja tepi.

tnpa bukak dua belah mata yg masih mengantok, butang switch on di tekan dgn rakus.

broadband. oh ya, di mana broadband? mane mane mane...

mslh! broadband x jmpe. slalu aku taruk tepi lappy je before tdo. aishh..smlm umah aku ader kne break in ke?

*carik lagy*

mate still blur, x nmpk pape..contact lens masih tido lagy dlm case nyer. power rabun aku 1000++, imagine je la ape sgt yg aku bole nmpk tnpa mate palsu.

dgn rmbot serabai, muke baru bgn, aku trus bukak drawer carik broadband. xde jgk. adoii.. mane ni..?

last2 aku give up then rembat tuala gi mandi.


***15 minit kemudian***


fresh sket. mcm kambing bru kne ujan. time mao sikat rambut, aku bukak drawer nk amek comb.

tanpa melihat ape yg aku carik then aku capai 1 objek solid berwarna hitam dan trus pegang utk menyisir rambutku.

objek hitam. 2x6cm. sial.

tu la broadband mangkuk!
muke aku agak bengkek. tady carik cam ape je, tp x jmpe. skang mate pn x tgk bole lak jmpe. grrrr....




moral: nk buat pape keje pn, igt, mandi dulu dan mulakan dgn bismillah. pis! :D

Comments

Popular Posts